מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
03-7520829
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

מחקר מילות מפתח לקידום בארצות הברית

איך מקדמים אתרים בארצות הברית?
בארץ יש לנו את סיומת IL. לאוסטרליה את UA. ומה עם ארה"ב?

בשנים עברו הסיומת המקובלת לקידום אתר בארה"ב הייתה com. עם השנים נוספה סיומת US. 

הרבה נוהגים, כמו במחקר בארץ, לבחור בעמודה השמאלית של תוחלת נפח החיפוש הממוצע עבור לקוח בארה"ב. אך זו טעות – זהו נפח החיפוש הממוצע לכל העולם. בשפה העברית הרוב המכריע מחפשים מתוך מדינת ישראל - לכן זה מתאים. אך זה לא מתאים לארה"ב.

בכלי המחקר של מילות המפתח לאתרים בארה"ב עלינו לבחור:
1. שפה אנגלית
2. שוק / מדינה – ארה"ב
3. לבחור את נפח החיפוש הימני בטבלה לפי החודש האחרון ולשקללו עם המגמות במהלך השנה
4. מי שעובד עם תוכנות מקצועיות צריך לבחור נפח תחרות שיתאים למדינה, על מנת לחשב יחס KEI נכון

חשוב לשים לב שכאשר אנו גולשים ב GOOGLE.COM, אנו לא רואים את אותן התוצאות כפי שרואים אותן הגולשים בארה"ב.

אך כמובן שמי שרוצה, אין זו אגדה! עדיין ישנן דרכים לראות את עמוד תוצאות החיפוש בדיוק כמו הגולשים בארה"ב.