מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
03-7520829
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

long tale – הביטויים הממוקדים ביותר

מגמת החיפוש במנועי החיפוש היא ללא ספק ביטויי זנב ארוך - Long Tail

עם השנים אנחנו עדים למגמה ההולכת וגוברת לחיפושים של ביטויים בעלי 3 מילים ומעלה. וככל הנראה מגמת חיפוש זו הולכת ומתרחבת.
הגולשים מבינים עם הזמן שחיפוש ביטויים כלליים נותנים תוצאות שאינן ממוקדות לצרכים ולכן באופן טבעי מתחילים לחפש ביטויים ארוכים יותר, ביטויי זנב ארוך - Long Tail.

בעוד שביטוי אחד ממוקד וקצר יכול להביא לחשיפת האתר לאלפי גולשים בחודש, סביר להניח שאם נבצע מחקר מילות מפתח מקיף נגלה עוד עשרות ועד מאות מילים (בתחומים מסויימים גם אלפים) שקשורות לאותו הנושא וקלות בהרבה יותר לקידום. כך שאם נסכום את כל התנועה אשר יכולה להתקבל את האתר שלנו מהביטוי הראשי והקצר לעומת כל ביטויי הזנב הארוך (Long Tail) נגלה שלעיתים התועלת שנקבל מביטויי אלו היא גבוהה ומהירה יותר מאשר הביטוי הקצר.

עם זאת מומלץ גם שלא להזניח את הקידום לביטויים הראשיים משום שקידום ביטוי ראשי עוזר ותומך בקידום ביטויי הזנב הארוך (בתנאי שהאתר בנוי בצורה נכונה).

אחד הכלים לאתר את ביטויי הזנב הארוך וביטויים רלוונטיים לקידום הוא כלי מילות המפתח של גוגל.

דוגמא נוספת ניתן לראות בהשלמות של גוגל לביטויי החיפוש במנוע החיפוש, כמו למשל: