מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
03-7520829
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

SEO - הסבר ומשמעויות

SEO - הסבר ומשמעויות
SEO (או: Search engine optimization) הינו תהליך אשר מטרתו לשפר את כמות תנועת הגולשים ממנועי החיפוש אל האתר. תהליך ה- SEO נקרא גם קידום אתרים אורגני.
מטרת תהליך ה- SEO היא לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש באופן "טבעי" וכך להביא לחשיפה מרבית של תנועת גולשים.

עריכת מחקרי SEO
על מקדמי האתרים להבין בתהליך ה- SEO איך מנועי החיפוש פועלים ומה מחפשים הגולשים באינטרנט. לשם כך עליהם לערוך מחקר SEO מקדמי אודות התחום אותו רוצים לקדם. לאחר עריכת מחקר ה- SEO, יש ליישם את ממצאיו בתוכנית קידום אשר נערכת מספר חודשים, בה יתבצעו שינויים באתר ומחוצה לו.

SEO ואופטימיזציה
חלק מתהליך ה- SEO הוא התאמת דפי האתר למנועי החיפוש על ידי אופטימיזציית הקוד. כך עוזרים לעכבישים של מנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס בקלות את דפי האתר. בשלב זה נעזר בנוסף לאנשי SEO גם במתכנתים הבקיאים בשפת קוד האתר.

תוכנות SEO ואלגוריתמים
תהליך ה- SEO מורכב גם מכתיבת תכנים שיווקית, נכונה וממוקדת עבור האתר, כמו גם שימוש בכלים מקצועיים ותוכנות מהמתקדמות בשוק. בנוסף, יש להתעדכן באופן שוטף בשינויים החלים באלגוריתמים של מנועי החיפוש, אשר משפיעים על התהליך ועל התקדמותו של האתר. לאחר כל שינוי במנועי החיפוש, יש לבצע שינויים באתר בהתאם.

אסטרטגיות ב- SEO
חלק בלתי נפרד מתהליך ה- SEO הוא יצירת אסטרטגיה שיווקית ייחודית לכל אתר, על פי המטרות השיווקיות אשר נקבעו מראש. בשלב הראשוני של יצירת האסטרטגיה, על מקדם האתר להבין את התוכנית העסקית ולדעת מה בעצם רוצים לשווק באתר (שירות / מוצר וכו'). על מקדם האתר לבצע סקירת שוק ומחקר SEO בהתאם. לאחר השלמת שלבים אלו ניתן להתחיל את הקידום בפועל.

SEO כמחלקה שיווקית
חשוב לציין כי תהליך ה- SEO אינו אמור להסתיים לאחר ביצוע כל שלבי הקידום, בדיוק כפי שעסק מצליח לא אמור לסגור את מחלקת השיווק החיצונית שלו כל עוד היא עובדת ומניבה פירות.
לכן, גם לאחר שיצרנו אסטרטגיית SEO שיווקית וסיימנו לשפר את האתר, יש צורך בעדכונים שוטפים כדי לשמר את ההישגים. יש גם צורך במעקב שוטף אחר התקדמות האתר במנועי החיפוש ומעקב אחר המתחרים בשוק (ככל שהמתחרים מתקדמים, גם אנחנו נצטרך להשקיע משאבים נוספים ב- SEO כדי להישאר ראשונים).
למעשה, צוות ה- SEO צריך להפעיל היגיון בריא באופן שוטף ולהמליץ על שינויים באסטרטגייה, על עדכונים, תוספות באתר ועל הפצתו ברשת האינטרנט.
לקריאה נוספת על SEO, היכנסו לעמודים שיווק באינטרנט, קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט.

לקבלת מידע נוסף אודות SEO, צרו איתנו קשר.