מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
----------
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

מערכת ניהול תוכן - CMS

מהי מערכת ניהול תוכן לאתרים?
מערכת ניהול תוכן (או: CMS, Content Management System בלועזית) הינה מערכת המאפשרת עדכון תכנים באתר אינטרנט ללא ידע בתחום בניית אתרים וללא תלות בבוני אתרים מקצועיים.

מערכת ניהול תוכן: לפני ואחרי
לפני קיומה של ה- CMS, כל בעל עסק היה תלוי בחברות בניית אתרים לביצוע עדכונים באתר האינטרנט שלו. רק לבוני אתרים היה הידע הדרוש לשינוי התכנים באתר ובעלי העסקים היו מוציאים כספים בכל פעם שרצו להחליף טקסט, תמונה, וידאו וכדומה.
כיום אנו מדברים על מערכת ניהול תוכן דינאמית, שנועדה לאפשר לכל אחד אתר יעיל ודינאמי שניתן לעדכן אותו באופן עצמאי. ה- CMS נועדה לבטל את התלות הגורמת להוצאת כספים מיותרים.

CMS ואזורים פתוחים וסגורים
מערכת ניהול תוכן מאפשרת שליטה מלאה בתכנים של האתר: טקסטים, לינקים, תמונות, קבצי פלאש, קבצי סאונד וקבצי וידאו. מערכת ניהול תוכן בדרך כלל אינה מאפשרת שליטה בעיצוב האתר או במודולים הקיימים בו ומסיבה טובה – אזורים אלו צריכים להיות סגורים כדי למנוע טעויות שיפגעו בתצוגת האתר או בתפקודו. אם ברצונכם לבצע שינויים באזורים הסגורים ב- CMS, כדאי לפנות לחברת בניית אתרים, כדי שהשינויים יבוצעו בצורה מקצועית.

CMS וחשיבות עדכון אתרים בעידן גוגל
העידן התחרותי של ימינו מחייב כל אתר עסקי להיות רלוונטי ועדכני, וזאת כדי להצליח ולהיות בדפים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל (ובמנועי חיפוש אחרים). כל אתר צריך להיות דינאמי, חי, מתפקד ובעיקר – מעודכן.
אתרים כיום צריכים לא רק "למשוך" את הלקוחות אליהם אלא גם להשאיר אותם באתר ולגרום להם לחזור לאתר שוב. כדי להגיע למטרה זו, האתר צריך להציע עניין ומידע מועיל ורלוונטי. כדי להישאר רלוונטי בסביבה שמשתנה באופן תמידי, יש לעדכן את האתר באופן קבוע. וכדי לעדכן את האתר באופן קבוע וללא תלות במתכנתים והוצאת כספים מיותרת – יש צורך במערכת ניהול תוכן. עוד על נושא שיווק אתר באינטרנט בדף קידום אתרים באינטרנט.

מערכת ניהול תוכן – סוגים
ישנם סוגים רבים של CMS המוצעים על ידי חברות רבות בתחום בניית אתרים. יש מערכת ניהול תוכן מבוססת אפליקציה, למשל, כאשר יש צורך להתקין תוכנה על גבי המחשב הביתי או העסקי כדי לבצע בעזרת ה- CMS את העדכונים באתר. ישנה מערכת ניהול תוכן מבוססת דפדפן, בעזרתה ניתן לעדכן את האתר מכל מקום בו קיים חיבור לאינטרנט. ישנן CMS שנכתבו בשפת PHP וישנן CMS שנכתבו בשפות ASP, ASP.net ועוד. קיימת מערכת ניהול תוכן עם "קוד סגור" (לא ניתן לצפות או לערוך את קוד המקור של התוכנה, אשר לא נגיש ללקוח). קיימת מערכת ניהול תוכן עם "קוד פתוח", המאפשרת שקיפות לקוד המקור ואופן הפעולה של התוכנה, וכך מתכנתים שונים יכולים לבצע בה עדכונים ושינויים בעתיד לפי ראות עיניהם, ועוד רבות נוספות.
לפני בחירת מערכת ניהול תוכן, כדאי לבדוק את האופציות העומדות לרשותכם בכל מערכת. בפסקאות הבאות נפרט אודות ה- CMS של Manch.

Manch CMS – מערכת ניהול תוכן מתקדמת
ל Manch מערכת ניהול תוכן מתקדמת בה ניתן לבנות ולעדכן בקלות החל מאתרי תדמית ועד לאתרי מסחר אלקטרוני, אינדקסים ופורטלים.

פירוט יכולות Manch CMS:
  • מערכת ניהול תוכן קוד פתוח מבוססת .NET, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבית מיקרוסופט.
  • מערכת ניהול תוכן מבוססת דפדפן – ניתן לעדכן את האתר בכל מקום בו קיים חיבור לאינטרנט. חשוב במיוחד למעוניינים לעדכן את האתר גם בבית ובנסיעות עסקיות.
  • מערכת ניהול תוכן בעלת ממשק עריכת תוכן ידידותי למשתמש וקל ללמידה. לשימוש ב- CMS, יש צורך בידע בסיסי ב-WORD בלבד. אין צורך בידע תכנותי לעריכת התכנים, אך בעלי ידע ב-HTML יוכלו לבצע את הטמעת התכנים אף בדרך זו.
פירוט קצר אודות יכולות מודול עורך התוכן ב- CMS שלנו:
  • ניתן לשלוט בגודל, הדגשה, צבע וסוג הפונט
  • שליטה ביישורי פסקה לימין, לשמאל, למרכז
  • הוספת תבליטים ומספורים
  • הוספת טבלאות
  • הוספת קישורים ותמונות
  • אפשרות להעתקה ישירות ממסמכי WORD או EXCEL
המשך פירוט יכולות מערכת ניהול התוכן שלנו -
  • תצוגה מקדימה לפני העדכון.
  • מערכת ניהול תוכן בה אפשר ליצור הרשאות ברמות שונות כמו גם רישום משתמשים למערכת ברמות שונות של הרשאה.
  • יכולת ליצירת מספר בלתי מוגבל של דפים ודפי משנה (קטגוריות ותת קטגוריות).
  • CMS הכוללת ניהול תפריטים ותתי תפריטים.
  • מערכת ניהול תוכן הכוללת קביעת מאפייני כל דף והגדרת תגי מטא. הגדרת מילות מפתח, תיאור הדף, כותרת הדף לצורך קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.
  • ניהול מודולים ב- CMS: חדשות, פורום, קטלוג מוצרים דינאמי, חנות וירטואלית, ניוזלטר, מאמרים, מנוע חיפוש, מפת אתר דינאמית ועוד אפשרויות רבות נוספות לפי דרישת הלקוח.
  • ניתן לבצע התאמות אישיות ב- CMS: פיתוח ייחודי לפי צרכי העסק, כמו כן ניתן להוסיף ל- CMS תבניות חדשות לפי דרישת הלקוח. זוהי מערכת ניהול תוכן הבנויה בטכנולוגיה המאפשרת לבצע הרחבות בהתאם לדרישה (גם לאחר הקמת האתר). ה- CMS מתאימה לסביבה משתנה באופן תמידי. בשל זאת, זוהי מערכת ניהול תוכן המתאימה לצרכים המשתנים של העסק.
לקבלת מידע נוסף צרו איתנו קשר.