מצא אותנו ב-Google+
צרו איתנו קשר לקבלת שירות
אישי ומקצועי
03-7520829
מלאו פרטיכם
אני מאשר/ת קבלת מידע
שלח

Google Trends - זיהוי מגמות חיפוש בגוגל

Google Trends - אחד הכלים החשובים לניתוח וזיהוי מגמות חיפוש גולשים בגוגל.

באוקטובר 2012, גוגל הודיעו על מיזוג שני הכלים למחקר וזיהוי מגמות גולשים - Google Trends ו- Google Insights for search אל תוך ממשק אחד והכל תחת השם Google Trends.

הכלי החדש Google Trends מאפשר לקבל מידע אודות חיפושים חמים במנוע החיפוש גוגל בארץ ובעולם כולו, וכמו כן לחקור ביטויים ספציפיים ולזהות את מגמת השוק לגבי אותם ביטויים ולזהות מגמות עליה וירידה והכל לפי פילוח גיאוגרפי.

סקרנו לפניכם את הפיצ'רים העיקריים:

מסך Hot Searches:
זהו מסך הכניסה ל 
Google Trends וניתן לראות בתוכו את החיפושים הכי חמים באזור אותו בחרתם למעלה בתפריט. מיד עם הכניסה ל Google Trends יוצגו רשימת החיפושים הפופולאריים ביותר בתקופה זו.
מילות המפתח מוצגות לפי ימים בשבוע, כך שניתן לראות בצורה נוחה באילו ימים בדיוק חיפשו כל ביטוי.
לצג כל ביטוי מוצג מס' החיפושים המוערך אשר חיפושו באותו היום.







מסך Visualize Hot Searches in full screen:
בלחיצה על הפיצ'ר שאר מוצג כקוביה בצבע מלא מתחת לתפריט הניווט ב Google Trends,  תיפתח בחלון חדש תצוגה חדשה ומרעננת לחיפושים האחרונים אשר מחפשים כרגע וביממה האחרונה במנוע החיפוש גוגל באזור אותו בחרתם.






מסך ה Top Charts:
בלחיצה על פיצ'ר זה בתפריט הימני ב Google Trends ניתן לצפות בתצוגת חיפושים פופולאריים לפי תחומים. 
ניתן לצפות בהיקף הפופולאריות של כל חיפוש בכל תחום, למשל איזו שחקנית קולנוע מתוקשרת יותר בימים אלו.
משמאל לכל תוצאה ישנם חצים המראים על ירידה או עלייה בפופואלריות בחיפוש של כל ביטוי באותו התחום הנבחר.






מסך ה Explore:
זהו למעשה מסך אשר מזכיר מאד את מסך ה Google Insights for search שהיה עד לא מזמן כלי נפרד מ Google Trends.
במסך זה ניתן לבצע חיפוש כדי לזהות מגמות חיפוש למילת מפתח בעזרת מנוע החיפוש אשר ממוקם בחלק העליון של המסך.
לאחר ביצוע חיפוש ניתן לראות את מגמת החיפוש לאורך השנים, ואת החיפושים הקשורים לאותו הביטוי וכמו כן לצפות בביטוים אשר הולכים והופכים ליותר פופולאריים עם השנים.










Google Trends בהחלט מומלץ לשימוש  כאשר אנחנו מעוניינים לבצע מחקר מילות מפתח לקידום אתרים או לפרסום בגוגל ובאינטרנט בכלל, על מנת לחזות את המגמה לאורך השנים בביטוי זה ובתחום זה בכלל ולזהות ביטויים נוספים אשר הולכים והופכים ליותר פופולאריים. 
תהליך זה הינו קריטי וחשוב מאד על מנת ליצור תוכנית שיווקית ואסטרטגיה נכונה לשיווק ופרסום העסק או החברה שלכם באינטרנט, משום שתהליכים אלו בדר"כ לוקחים זמן ממושך וחשוב לוודא לפני שמתחילים את התהליך שהקידום והפרסום נעשה בצורה הממוקדת ביותר והנכונה ביותר עבורכם.

למידע נוסף אודות מחקר, תכנון ובניית אסטרטגיה שיווקית לקידום ופרסום באינטרנט, צרו איתנו קשר.